Obchodní podmínky

Kliknutím na tlačitko „Zarezervovat teď Objednatel potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Zákazník bere na vědomí, že podle Obchodních podmínek dochází k uzavření smlouvy okamžikem zaplacení objednaných služeb. Pokud platební proces z jakéhokoliv důvodu neproběhne, k uzavření smlouvy mezi Objednatelem a Ubytovatelem nedojde.

Účastnící smluvního vztahu:

1.) Firma RUSTO s.r.o., se sídlem Záhumní 1168, 69102 Velké Bílovice, zapsána do obchodního rejstříku u Krajského soudu v Brně, spisová značka C95523, IČO: 05468663, DIČ: CZ05468663. Dále jen jako „Ubytovatel“.

2.) Zákazník jako fyzická či právnická osoba
dále jen „Objednatel“

Rezervace ubytování a služeb

Rezervace ubytování a dalších služeb v ubytovacích zářízeních a potvrzení této rezervace ze strany Ubytovatele je možné pouze písemně, tj. emailem.
Rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že Ubytovatel písemně potvrdí Objednateli provedenou rezervaci, nebo automatické emailové potvrzení generované online rezervačním systémem.
Rezervace je dokončena pomocí platby platební kartou nebo uhrazením zálohy ve výši objednaného ubytování a služeb. Mohou být stanoveny individuální podmínky.

Údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany. Zejména termín ubytování a cena ubytování.

Ceny, storno podmínky a platební podmínky

Cena je uvedena za apartmán nebo celý objekt na jednu noc, bez snídaně, pokud není uvedeno jinak.
V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 15%. Městský a lázeňský poplatek /osoba je také zahrnut v ceně ubytování.
Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem. Přesný způsob zrušení rezervace je daný rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit.
Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, kterýposkytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.
Ubytování není možné uhradit v hotovosti. Pro bezhotovostní platby akceptujeme měnu CZK a EUR. V případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně ve které je vystaveno potvrzení objednávky tedy buď CZK nebo EUR.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Ubytovatelsi vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty Objednatele až do výše celkové částky za ubytování.
V případě nedojezdu Objednatele je rezervace stornována a Ubytovatel je oprávněn účtovat náklady na celý pobyt Objednatele.
Storno a změna závazně objednaných služeb:
60 dnů a více před termínem pobytu – žádné storno poplatky.
59 dnů a méně před termínem pobytu – 100% storno poplatky ceny objednaného pobytu. Ve výjimečných případech lze dohodnout stornopodmínky a platební podmínky individuálně.

Platbu za ubytování je možné realizovat online prostřednictvím platební brány přímo při zadání objednávky v online rezervačním systému na webu Ubytovatele www.rusto.cz. Dále je možné rezervaci uhradit převodem na účet Ubytovatele popřípadě pomocí push platby přes platební kartu. V případě že nebude platba připsána na účet Ubytovatele nejpozději 59 dnů před termínem pobytu, vyhrazuje si ubytovatel právo celou objednávku ubytování stronovat. O tomto kroku bude informovat objednatele písemně pomocí emailu.
V případě zrušení objednávky Objednatelem v termínu 60 dnů a více před termínem rezervace, bude Objednateli vrácena celá částka kterou uhradil Ubytovateli a to způsobem kterým platbu provedl. Tzn. při platbě převodem vrácena zpět na účet ze kterého byla ralizována a při platbě platební kartou refundací této platby u poskytovatele karetních transakcí.

Objednatel může zrušit objednávku písemně odesláním emailu na adresu info@rusto.cz nebo použít odkaz „zrušit rezervaci“který je uveden v potvrzení objednávky, kterou objednatel obdžel z rezervačního systému na svůj email. V případě zrušení objednávky emailem, musí Objednatel uvést celé jméno a přijmení, číslo rezervace a termín pobytu.

Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2020 a Ubytovatell si vyhrazuje právo jejich změn a Objednatel je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami.